środa, 16 września 2020

Gruby drut!

Witam. Trochę się zapomniałem z prowadzeniem bloga i przeskoczyły dwie wizyty. Aktualnie mogę tylko wrzucić nowe zdjęcie z postępu oraz powiedzieć, że mam założony nowy najgrubszy drut. Jak zwykle po wymianie, czułem nieco zęby, ale wszystko minęło standardowo po ok. 4 dniach. Nie zaobserwowałem od jakiegoś czasu diametralnych zmian w wyglądzie uzębienia. Aktualnie największe zmiany dotyczą ruchu zębów (przód tył i lewo prawo). Ogólnie dolne zęby przesuwają się w prawo tak, aby zlicować się z górnymi. Z tego, co się dowiedziałem u ortodonty, najgrubszy drut ma na celu przesuwanie korzeni, bo co ciekawe podobno korony i korzenie przesuwają się nie zależnie od siebie!


Czekam na kolejne wizyty i kolejne zmiany.

                                                              Wizyta nr. 7 - 12.08.2020.




   Wizyta nr. 5 - 26.05.2020.


                                                        Wizyta nr. 4 - 23.01.2020.

 Wizyta nr. 3 - 23.01.2020.

Aparat ortodontyczny efekty
 Wizyta nr. 2 - 16.12.2019.

Aparat ortodontyczny efekty
Wizyta nr. 1 -  Założenie aparatu, 13.11.2019.

Stan uzębienia przed założeniem aparatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz