środa, 29 stycznia 2020

3 wizyta za mną....

Witam wszystkich ponownie. Jestem tydzień po kolejnej, trzeciej już z kolei wizycie u ortodonty. Na początku każdego posta będę wrzucał fotki z postępów między każdą wizytą dla porównania.

 Wizyta nr. 3 - 23.01.2020.

Aparat ortodontyczny efekty
 Wizyta nr. 2 - 16.12.2019.

Aparat ortodontyczny efekty
Wizyta nr. 1 -  Założenie aparatu, 13.11.2019.

Stan uzębienia przed założeniem aparatu.



Jak moje samopoczucie? Super! 

O aparacie już zapomniałem w zasadzie całkowicie. Nie czuję go, nie przeszkadza mi już nic, co wcześniej przeszkadzało i sprawiało poczucie dyskomfortu. Cała procedura wymiany gumek oraz drutu (bo założony został trochę grubszy) przebiegła bezboleśnie i szybko. Policzki nadziewały się czasem na zakończenia drutów, które ortodonta zbyt słabo pozaginał, ale poprawiłem to samemu i nie ma tematu. Nie mam potrzeby stosowania wosku. 

Na dwa dni po wizycie "czułem" tylko lekko zęby przy gryzieniu, ale nie był to ból jak na początku. Ogólnie nie mam nic więcej do dodania o samej wizycie. Cały czas wymieniam gumki na kolor srebrny/szary. Fajnie się komponują z aparatem, nie przebarwiają się. 


Jeśli chodzi o wyrównywanie się zębów, to z wizyty na wizytę obserwuję dobre zmiany. Dolna czwórka, która miała być przeznaczona do usunięcia, ładnie się wyciąga do przodu, a inne, które wystawały, wyrównują się z resztą. To chyba na tyle dzisiaj. W razie czego będę aktualizował, ale nie sądzę, żeby się coś zmieniło :). Pozdrawiam!

1 komentarz: